četrtek, 30. junij 2011

TARINA ZGODBA - TRETJI DEL


Na toplo sončno nedeljo smo se odpravile preko Ljubelja  na obisk k Tari, saj so nas že vsi nestrpno pričakovali. Pred tem smo se oglasile še pri našem veterinarju dr. G., ki je Tarino nogo z veščim posegom ponovno vrnil v funkcijo. Tara je bila medtem z novo skrbnico že na kontrolnem pregledu in dr. G. nam je s ponosom  pokazal najnovejše rentgenske posnetke, kjer se tudi za laične oči prav dobro vidi, kako se kost lepo zarašča. Tara  tudi že po malem planinari, seveda pod budnim očesom skrbnikov, da ne bi bile obremenitve zaenkrat še prevelike. Srečale smo se tudi s fizioterapevtom, ki s Taro še vedno redno dela. Ja, Tara hodi na masaže, hidroterapijo, fizioterapijo...skratka fina dama, ki si je na Koroškem ustvarila pravi klub oboževalcev.

Pričakovali smo, da se nam bo Tara vrgla v objem, ko nas bo zagledala. Ja, malo morgen... prišla je do nas, vsako posebej polizala v pozdrav, ampak kakšne posebne vzhičenosti pa ni bilo opaziti. Dala nam je vedeti nekaj takega kot: No, puce moje, sem vesela, da ste prišle, ampak glejte...jaz nimam preveč časa za vas, se morava z mojo novo prijateljico preganjati po vrtu, ker sedaj uporabljam pač že vse štiri tačke. Saj razumete, kajne?

Takoj se je dalo videti, da je novi dom in svoje ljudi že popolnoma posvojila, da se pri njih  počuti kot riba v vodi in da neskončno uživa. Celovec smo zapuščale s prijetnim občutkom, da smo v našem društvu s pomočjo mnogih dobrih ljudi zaključili še eno na trenutke prav dramatično zgodbo o uspehu. Še enkrat vsem prisrčna hvala v imenu Tare, koroške Slovenke z bosanskim poreklom.

2 komentarja:

Sleepy pravi ...

Če bi mene kdo ven od tukaj preselil, nekam, kjer mi nudijo masaže in podobna razvajanja, bi se tudi nardila, da ga ne poznam, da me slučajno nazaj ne zvleče, če bi se kr naenkrat na obisku pojavil. Brihtna punca, Tara, ni kej :)

*šiva* pravi ...

Ja, Sleepy, tule pa se popolnoma strinjam s tabo :)