sreda, 16. november 2011

POMAGALI SMO - TIMI (ROMEO)



Posvojitelji sporočajo:
"Timi (Romeo) je pri nas že 10 dni. V tem času je veliko napredoval. Ni več moja stalna senca. Problemov s hranjenjem ni več. Ima svojo posodico tako kot tudi Tara. Ko dobita jesti, gresta vsak k svoji posodici in pojesta, kar jima je namenjeno. Brikete, tudi velike, je brez problemov. Sprva je Tara pojedla bistveno prej, sedaj sta si enakovredna. Na sprehode ju vodim brez vrvice (za vsak slučaj imata ovratnico, jaz pa v žepu vrvici). Timi se oddalji samo toliko, da me ima še na vidiku, Tara tudi več. Do novih psov je zelo spoštljiv, pa tudi radoveden. Še vedno pa imamo en problem. Če ni na vrvici, mu avtomobili predstavljajo stvar, ki jo je potrebno spoznati in ovohati. Se jih ne boji. Čeprav je Tara super učiteljica in mu dopoveduje, da je potrebno ob zvoku avtomobila, ki se približuje, stopiti na rob ceste ali pa v travo, mu ni jasno, kaj hoče od njega. Seveda se tudi jaz trudim z vzgojo. Na srečo je izredno malo prometa. Počasi bomo tudi to osvojili. Na kavč ali posteljo ne skoči več, če ni povabljen (tu pa tam še, še posebej če sedim tudi jaz). Ko grem v službo, ju pustim na vrtu. Sosedi mi povejo, da sta neverjetno usklajena. Tara je postala bolj igriva. Timi se ji že pridruži pri lajanju na poštarja. Tara je dobila tudi družabnika pri kopanju lukenj. Lep pozdrav, Neva"

Ni komentarjev: